קורסים וסדנאות לניהול ושירות:
קורס פיתוח מנהלים – ציר ניהול עצמי (ממנהל למנהיג, סגנונות ניהול), ציר ניהול עובדים (מוטיבציה והנעת עובדים, פיתוח עבודת צוות, משוב ככלי לשיפור ביצועים), ציר ניהול משימות (ניהול זמן, בניית תוכנית עבודה)
סדנאות לשיפור מיומנויות הניהול – מגוון סדנאות לשיפור, העמקת והטמעת מיומנויות ניהול: המנהל כמנטור, בניית תוכניות עבודה, מוטיבציה והנעת עובדים, פיתוח עבודת צוות, ניהול זמן, סגנונות תקשורת, משוב ככלי לשיפור ביצועים, הטמעת שגרות ניהול, ניהול קונפליקטים, הגדרת ובניית חזון, ערכים ותרבות ארגונית, קבלת החלטות, ניהול דיונים וישיבות צוות.
שירות איכותי בתנאי לחץ – למוקדי שירות, מחלקות שירות, מענה טלפוני ופרונטלי.
שירות איכותי 360° – לעובדים הנמצאים בקו הראשון עם הלקוחות (מכירות, הנה"ח, לוגיסטיקה ועוד).
שירות פנים ארגוני – למחלקות המטה, רכש, הנה"ח, לוגיסטיקה, בק אופיס וכד'.