לפרטים נוספים ותיאום סיור אישי

נשמח לספק לכם מידע על חדרי ההדרכה והמשרדים שלנו. השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם




    חדרי הרצאות להשכרה

    במרחבי ההדרכה של Mix Zone ישנן כיתות לימוד וחדרי הרצאות  המספקות חווית הדרכה אחרת לכל מי שמחפש להעביר קורס, סדנא או הרצאה בודדת.

    מנהלי האתרים בכל מתחם נותנים מעטפת מושלמת של שירות, הפקה, לוגיסטיקה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כך שהמדריך/מרצה יהיה פנוי לטיפול בתכני הקורס ולא ידאג למעטפת הלוגיסטית מסביב.

     

    כיתות ההדרכה שלנו כוללות:

    • עמדת מרצה חכמה לשליטה מלאה בכיתה.
    • מערכות מולטימדיה חדישות ומתקדמות.
    • מקרן עוצמתי או מסכי מגע.
    • שולחנות או כסאות סטודנט.
    • מערכות הגברה מתקדמות.
    • עמדות קפה וחדר לאונצ' מפנק (ללא תוספת תשלום).
    • פינוקים לקהל המודרכים המותאמים לכל תקציב (מגישי אירוח, עוגות וכו)
    • אינטרנט חופשי בכל מתחם.
    • יחס אישי וליווי לאורך כל פעילות הדרכה במתחם.
    • תמיכה במערך שיווק של קורסים (מבוסס על אתר האינטרנט של החברה והפרופילים ברשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם, לינדקין).

    נגישות:

    אחד הנושאים החשובים לכל מרצה הוא נושא הנגישות – מרכזי ההדרכה של מיקס זון נמצאים בקרבת תחנת רכבת ובשניהם קיימת חניה באזור.

    Mix Zone  מודיעין – רח' דם המכבים 36 (השדרה המרכזית בסמוך לתחנת רכבת מרכז במודיעין).

     Mix Zone א.ת. לוד – רח' היוצרים 3 (בצמידות לאיירפורט סיטי)

    מספר משתתפים:

    חדרי ההרצאות יכולים להכיל עד 40 משתתפים ומותאמים לפעילות של :

    40 משתתפים בהרצאה (כסאות סטודנט)
    30 משתתפים, בתצורה של כיתת לימוד (שולחנות)
    25 משתתפים בתצורה של ( ח )

    נשמח לסייע בכל שאלה 077-8805500

     

    השכרת כיתות לימוד

    במהלך תקופת הקורונה חיפשתם דרך מקורית ויצירתית להרוויח כסף, אז התחלתם להעביר הרצאות וסדנאות בזום בנושא שאתם מומחים בו. הכל היה טוב ויפה ואפילו מוצלח מאוד, אבל עכשיו המפגשים החברתיים חזרו שוב לעניינים, וכנראה שאפשר להתחיל ולהעביר את הסדנה החדשה שלכם לשלב הבא.

    במיוחד עבורכם ועבור הסדנה שלכם קמו חברות רבות המציעות שירותי השכרת כיתות. החברות האלו בנו ועיצבו חללים יפהפיים במקומות נגישים ומרכזיים בארץ, אליהם יוכלו לנהור כל משתתף ומשתתפת בסדנה השווה שיצרתם

    השכרת כיתות במרכז

    השכרת כיתות – אילו כיתות ניתן להשכיר?

    כמעט כל סוג של כיתה תוכלו למצוא באחת מהחברות הרבות שמציעות השכרת כיתות. הכל תלוי בסוג הסדנה שאתם מעבירים.

    אם מדובר בסדנה שבה המשתתפים והמשתתפות יוצרים שיח משותף, כנראה שתצטרכו כיתה גדולה עם כסאות רבים, או שולחן עגול וגדול שמסביבו יוכלו לשבת כולם.

    אם הסדנה שלכם היא סדנה פעילה מאוד, שכוחה טמון בחופש תנועה וביצירת מרחב אישי של כל משתתף ומשתתפת, כנראה שאתם זקוקים לחלל פתוח וגדול. קיימות כיתות רבות להשכרה בעלות חלל גדול המציעות חופש תנועה ומרחב עבור המשתתפים והמשתתפות. תוכלו בקלות רבה להשכיר כיתות ריקות שמעוצבות בעיצוב נעים ומרגיע, עם ספות, פופים, מזרונים או כל אבזור אחר שיתאים במיוחד עבור הסדנה הספציפית שלכם.

    ישנן גם סדנאות והרצאות המצריכות למידה פרונטלית כלשהי על ידי מצגת או העברת תכנים בכתב או בעל פה. במיוחד לשם כך, חברות רבות משכירות כיתות פורמליות, עם שולחנות וכיסאות ממש כמו בתיכון או באקדמיה, לצורך העברת תכני הסדנה. אותן כיתות להשכרה כוללות מחשבים עם חיבור לויי פיי כדי שתוכלו להתחבר לאינטרנט.

    ניתן גם למצוא כיתות להשכרה בעלות לובי או פטיו נעים לשהייה עם ספות או פופים, עמדת קפה זמינה ומרפסת לעישון. 

    לפני שאתם בוחרים כיתות להשכרה עבור הסדנה שלכם, עשו סיבוב במקום ובדקו שקיים שם כל מה שאתם זקוקים לו. במידת הצורך, תמיד ניתן לשוחח עם המשכיר שישדרג את המקום בצורה שתתאים במיוחד לכם ולסדנה שלכם.

    פנו אלינו 

    חברת MiX Zone היא חברה המציעה שירותי השכרת כיתות שיתאימו לכל סדנה, הרצאה, קורס או כנס. היא מעניקה שירות אישי ואדיב לכל משכיר, ומתחשבת בצרכים של המשכיר ובצרכי הסדנה.

    השכרת כיתות מחשב

    רוצים לפתוח עסק של לימודים בתחום מסוים? כיום, אנשים רבים המומחים בתחום מסוים מחפשים לקדם את עצמם אישית וכלכלית על ידי פתיחת קורסי למידה שהם מעבירים באופן עצמאי או על ידי מדריכים ומדריכות בשכר.

    אם החלטת לפתוח קורס למידה, את/ה בטח כבר יודע/ת שאחד הדברים החשובים ביותר בהקמת עסק כזה, אחרי השיווק שלו, הוא כיתות הלימוד בהם יועברו התכנים המקצועיים.

    השכרת כיתות לימוד הפכה להיות בשנים האחרונות לפופולרית מאוד במיוחד בגלל הביקוש הרב של קורסי למידה שאינם אקדמאיים, ועבור המדריכים והמדריכות הרבות שמעוניינות לפתוח עסק עצמאי בתחום הלימודים.

    השכרת כיתות לימוד- מה רצוי לבדוק לפני?

    חיבור לזום

    בימים אלו, במיוחד כשתקופת הקורונה עוד לא נגמרה לגמרי, עליך לבדוק קודם כל שהכיתה שתשכיר מצוידת עבור למידה דרך הזום. אפשר להניח כי לא כל התלמידים והתלמידות שרכשו את הקורס שלך מחוסנים ועומדים בתקן התו הירוק. לכן, יש לבדוק שבכיתות הלימוד קיימים מחשבים נייחים שעובדים כמו שצריך, ויי פיי תקין וזום מותקן עבור תלמידים לא מחוסנים שלומדים מהבית.

    נוחות שיא

    הדבר החשוב ביותר אחרי התוכן המקצועי שיועבר בקורס, הוא רווחת התלמידים. בדקו לפני השכרת כיתות הלימוד, שאתם בוחרים בכיתות לימוד שמאובזרות כמו שצריך בספות נוחות בלובי, פינות קפה נגישות, חדרים מצוידים ומרווחים מספיק וכמובן ממוקמים במקום קרוב ככל הניתן לתחבורה ציבורית.

    רווחת התלמידים היא חשובה לא רק ללמידה של התלמידים, אלא גם לשיווק הקורס שלך. הנראות של הקורס כוללת גם את מרחב הלמידה. מרחב למידה שנראה מזמין ומפנק, יגרום ליותר תלמידים ותלמידות להירשם לקורס שלך ולרצות ללמוד בכיתות הלימוד שתשכיר עבורם.

    השכרת כיתות לפי שעה

    כיתות לימוד המותאמות לתוכן של הקורס

    השכרת כיתות לימוד פורמליות יתאימו ללימודים עיוניים שלומדים אותם בדרך כלל על ידי העברת החומר הלימודי על ידי המדריכ/ה בכתב או בעל פה. לשם כך תזדקקו לכיתות לימוד המאובזרות בשולחנות וכיסאות נוחים כמו בכיתת לימוד רגילה.

    השכרת כיתות לימוד בלתי פורמליות יתאימו ללימודים מעשיים הלומדים אותם על ידי תנועה בחלל הכיתה. לשם כך לא תצטרכו יותר מידי, מעבר לחלל גדול ונעים לשהייה ארוכה.

    פנו אלינו

    חברת MiX Zone משכירה כיתות לימוד לכל צורך, מתאימה את הכיתה לסגנון הקורס ומעניקה שירותים נוחים לכל מעסיק ולכל תלמיד. בנוסף כיתות ההדרכה מאובזרות גם במקרן / מסך טלוויזיה מגע, עם עמדת מרצה חכמה אשר מייעלת את הלימוד, והופכת אותו להרבה יותר נוח וקל למרצה.

    כיתת לימוד

    כל ישראלי שמסיים את שירותו הצבאי או את השירות הלאומי, מגיע לצומת דרכים בחייו הבוגרים בה הוא צריך לקבל החלטה אם להתחיל ללמוד לימודים מתקדמים או לא. רוב הישראלים, בוחרים להתחיל ללמוד לימודים אקדמאיים או לימודי תעודה, בשביל להפוך להיות בעל מקצוע בתחום מסוים.

    כיום, במאה ה21 האופציות הפתוחות ללמידה הן רבות ומגוונות. ניתן ללמוד מקצועות שלא היו קיימים בעבר, או לא היו מקובלים. למשל, מאמנים אישיים. בגלל שלא ניתן ללמוד אימון אישי באקדמיה, אנשים רבים המחשיבים עצמם מומחים בתחום האימון האישי, פותחים קורסי למידה שבהם ניתן לקבל כלים שיהפכו כל אחד ואחת למאמנ/ת אישי/ת.

    החלטת לפתוח קורס אימון אישי, או כל קורס בתחום אחר? קודם כל, את/ה מאוד אמיצ/ה. אבל לפני שפותחים עסק עצמאי של קורסי למידה, עליך לתכנן היטב את הפעולות שעליך לנקוט על מנת להשיג את מטרתך.

    אחד הפרמטרים החשובים לפני שפותחים עסק של קורסי למידה בכל תחום שהוא, הוא כיתת הלימוד בה הולכים להעביר את התכנים המקצועיים.

    איזו כיתת לימוד מתאימה לקורס שלי?

    ובכן, הכל תלוי בתוכן אותו מנהל/ת הקורס מעוניינ/ת להעביר. אם מדובר בתוכן שהעיקר בו הוא לימודים עיוניים, של ישיבה בכיתת לימוד פורמלית המאובזרת בשולחנות ובכיסאות כמו באקדמיה או בתיכון, עליך לחפש כיתת לימוד להשכרה שנעים ללמוד בה ומאובזרת בכל הציוד שהתלמידים יצטרכו.

    בדרך כלל כיתת לימוד ייעודית לקורסים עיוניים, תכלול מספר שולחנות נוחים לכתיבה, כסאות שיתאימו לשולחנות הכתיבה ולוח מחיק. יש פיצ'רים נוספים שניתן להוסיף כדי לשדרג את כיתת הלימוד כמו כמובן מחשבים נייחים (עבור קורסי הייטק למשל), לוח חכם, כסאות מסתובבים, שולחנות עגולים וכל דבר נוסף שיתרום ללמידה ויתאים לה.

    ומנגד, יכול להיות שהקורס שלך הוא בכלל קורס מעשי, ודורש כיתת לימוד בלתי פורמלית עם מרחב גדול שיאפשר תנועה של התלמידים, התלמידות ומדריכ/ת הקורס.

    יש לא מעט קורסים הדורשים תנועה בחלל כיתת הלימוד; קורסי תיאטרון, קורסי תנועה וריקוד, קורסי אמנות שונים וגם קורסי טיפול או אימון אישי.

    בדרך כלל נעדיף לבחור את כיתת הלימוד בעלת המרחב הגדול ביותר, המעוצבת בצורה נעימה לעין ומעניקה שלווה ונוחות לתלמידי הקורס.

    פנו אלינו

    חברת MiX Zone מעניקה שירותי השכרת כיתת לימוד שתתאים לכל קורס ולכל סגנון למידה. לפרטים נוספים צרו קשר עם מספרנו המופיע באתר. 

    השכרת כיתות

    הצורך בכיתות לימוד להשכרה גדל בשנים האחרונות בזכות העובדה שאנשים רבים מחפשים להעשיר את הידע שלהם ואת זמנם החופשי בתכנים מקצועיים ואיכותיים. בנוסף להעשרה, כיום קיימים מאות קורסים המציעים למידה של מקצועות רבים וחדשים בשוק שלא היו קיימים בעבר. 

    הקורסים החדשים שקמו כתוצאה מהתקדמות והתפתחות החברה שלנו, מאפשרים רכישת ידע וכלים לפיתוח עצמי עד כדי הקמת עסק מצליח בתחום חדש ונוצץ.  

    בעלי עסקים ויזמים רבים הבינו את הצורך בהעשרת הידע וברכישת כלים מקצועיים למקצועות העתיד, והקימו קורסי למידה והעשרה שיעניקו ללומדים אותם את הכלים הנכונים לעתידם.

    אותם בעלי עסקים ויזמים שמוכרים ומשווקים קורסי למידה והעשרה, מחפשים בנרות כיתות לימוד להשכרה שיתאימו באופן מושלם לקורס שהם מוכרים ולתלמידים הלומדים בקורס.

    איפה מוצאים כיתות לימוד להשכרה?

    ישנן חברות רבות בארץ המספקות כיתות לימוד להשכרה בבניינים חדשים ומעוצבים שנבנו ועוצבו במיוחד עבור הצורך הזה. 

    חברות רבות מעניקות שירותי השכרה של כיתות לימוד פרונטליים, עם ציוד ואבזור מתקדם שכל כיתה צריכה כמו מחשבים מתקדמים עם אינטרנט אלחוטי, מיקום מרכזי לתחבורה ציבורית ולערים מרכזיות שקל להגיע אליהן עבור לימודים, עיצוב מזמין שהוא בונוס לכל משווק שצריך לשווק את קורס הלמידה ועוד.

    בדרך כלל, אפשר למצוא חברות המשכירות כיתות לימוד באתרי האינטרנט של החברות. על ידי חיפוש קצר בגוגל, תוכלו למצוא שפע של אתרי אינטרנט המספקים את כל המידע שאתם זקוקים לו לפני שאתם משכירים מחברה מסוימת כיתות לימוד.

    מומלץ לקבל גם המלצות ממכרים או מבעלי מקצוע שמשכירים כיתות לימוד ולשמוע מהם חוות דעת לגבי כיתות הלימוד שהם השכירו.

    בכל מקרה, לפני שאתם משכירים דרך חברה כיתות לימוד להשכרה, עשו סיבוב במקום. בדקו אם החדרים תואמים את הצרכים של הקורס שלכם, ואם המיקום של הכיתות הוא מיקום אידיאלי עבורכם. 

    פנו אלינו

    חברת מיקס זון MiX Zone היא חברה המשכירה כיתות לימוד להשכרה עבור בעלי עסקים המעבירים הרצאות, קורסי למידה, סדנאות, כנסים ודיונים.

    כל כיתות הלימוד להשכרה מאובזרות ומצוידות בכל הציוד שתצטרכו. חברת מיקס זון MiX Zone מעניקה שירות אדיב ואישי לכל עסק המעוניין להשכיר כיתות לימוד לאורך זמן או באופן חד פעמי.

    לפרטים נוספים אודות ההשתלמות

    השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם




      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support